Städhelg

 
Det flesta av tiden den här helgen har bestått av städning. Både rensning av avlopp, städning av hela badrummet, diskning, tvättning och bära ner saker till källaren. Fick ta och rensa bland böcker och välja vilka som skulle ner till källaren. Tyvärr finns det inte plats för alla mina böcker på 36 kvadrat. En del av böckerna som jag tog ner var böckerna av Margit Sandemo jag precis köpte. Hittade över 30 av sagan om isfolket för typ 5 kr styck vilket jag är riktigt nöjd med. Tyvärr saknas fortfarande 11 och då bland annat de 10 första. Så får leta upp dem. Jag har läst de 18 första för typ 10 år sedan men när jag läser på baksidan av dem inser jag hur mycket jag inte kommer ihåg. Så blir att leta upp dem och försöka läsa alla på en gång. Eller vi får se om 47 böcker i en serie på rad är en bra idé eller inte.











Kom ihåg mig?
Jag är en tjugo någonting ingenjörsstudent som pluggar i Stockholm. Jag brinner för foto när jag har tid och försöker annars klara skolan eller komma på hur man ska överleva livet.