Nagelfavoriter

 
Jag har fått två nya nagelfavoriter som jag tycker är riktigt bra.
 
Den första är Nailmedics Rejuvenator som är en nagel och nagelbandsolja. Och anledningen jag verkligen gillar den är att den faktiskt går in i nageln och huden och man blir inte alldeles oljig och kladdig som jag tycker att alla andra nageloljor blir. Med andra oljor så undviker jag att använda dem för man blir så kladdig om händerna men med detta slipper jag detta problem!
 
Löwengrips Rescue Balmgillar jag också skarpt då den som den föregående inte kladdar så mycket men gör sitt jobb. Bästa jag provat hitills!











Kom ihåg mig?
Jag är en tjugo någonting ingenjörsstudent som pluggar i Stockholm. Jag brinner för foto när jag har tid och försöker annars klara skolan eller komma på hur man ska överleva livet.