Tentaplugg

 
Nu är det bara tentaplugg som gäller. Sitter med två andra i skolan hela dagarna. Pluggar det mesta av tiden men andra saker vi gjort under pluggtiden är:
 
  • Diskuterat Twilight ingående. Detta inkluderas av varför Jacob oftast är halvnaken, mensblod, varför Edward har en volvo och fått förklara varför Volturi vill döda familjen.
  • Gjort tester som vilken i mumintrollen är du, vilken akvariefisk är du, vilket bröd är du, hur död är du på insidan (En blev 100% död, den andra blev 50 % död och jag 0%) och vilken frukt är du.
  • Ätit chili. (Don't ask)
  • Suttit och klagat över the Null Hypothesis i det oändliga
  • Klagat på att kursen är pseudescience
Men vi har fått en hel del gjort. Kursen känns inte omöjlig.











Kom ihåg mig?
Jag är en tjugo någonting ingenjörsstudent som pluggar i Stockholm. Jag brinner för foto när jag har tid och försöker annars klara skolan eller komma på hur man ska överleva livet.