TBR Mars

 
Att läsa Lolita i Theran - Azar Nafisi
Metro 2033 - Dmitrij Gluchovkij
Milk and Honey - Rupi Kaur
Krig och Fred - Leo Toljstoj
 
Den här månaden vill jag ska bli den månaden jag äntligen läser Krig och Fred! Den har stått där på hyllan oläst tillräckligt länge nu. Kanske inte hinner läsa hela i Mars men jag planerar att den ska bli påbörjad i alla fall. Lolita boken har jag ca 35 sidor kvar på så den borde bli utläst idag senast, ska bli skönt den har tagit tid. Metro 2033 har jag lovet C att jag ska läsa så fort det bara går. Inte super sugen då han inte verkade överförtjust men vi får se vad jag anser om den. Milk and Honey har jag velat läsa sedan den blev populär. Jag menar en diktsamling? Hur kan den ha blivit så mainstream. Så nu när jag äntligen köpte den på bokrean vill jag läsa den så fort jag är klar med Metro boken. Så efter denna blir det Krig och Fred. Kommer nog inte hinna med mera än detta i Mars.











Kom ihåg mig?
Jag är en tjugo någonting ingenjörsstudent som pluggar i Stockholm. Jag brinner för foto när jag har tid och försöker annars klara skolan eller komma på hur man ska överleva livet.