Cute Socks

 
Är det bara jag som älskar söta strumpor? Jaha okej så... *host*
 
Nej men i alla fall så på sistone har jag verkligen rensat ut min strumplåda. Alla utslitna eller lite för små strumpor tog jag och kastade. Inga strumpor jag inte gillar som alltid blir kvar och som jag hatar. Tycker man blir lite på dåligt humör när man tar på sig saker man inte vill. Så inte mer med strumpor! Införskaffade mig en massa nya och nästan alla glittriga. Och de söta på bilden med rosett. Ett mycket bra beslut tycker jag. Börjat tänka mycket på det här med att inte spara saker jag inte alls gillar och bara ha saker jag gillar kvar.











Kom ihåg mig?
Jag är en tjugo någonting ingenjörsstudent som pluggar i Stockholm. Jag brinner för foto när jag har tid och försöker annars klara skolan eller komma på hur man ska överleva livet.