Läsmål 2017

 
Jag har satt väldigt höga mål detta år. Vi får se om det lyckas eller inte. Jag lyckades med mitt mål förra året redan i början på november och läste totalt 67 böcker så jag kände mig tvungen att i alla fall ha ett mål på 70 böcker. Mer än det känner jag blir för mycket. Men jag får i princip inte läsa böcker från USA och Storbritannien. Utan typ en högst från USA och ett par fler från Storbritannien (lovade C att fortsätta hans favoritserie). Så resterande böcker ska vara från resterande världen. Känner att det behövdes då jag nästan bara läste böcker från USA förra året. Och det ska vara minst 30 olika länder. Annars hade det nog funnit en risk att jag bara läste böcker från Sverige och Västeuropa. Ser fram emot denna utmaning. Kan bli intressant att se om jag lyckas eller inte då jag läste från 15 länder förra året och tyckte det var svårt.











Kom ihåg mig?
Jag är en tjugo någonting ingenjörsstudent som pluggar i Stockholm. Jag brinner för foto när jag har tid och försöker annars klara skolan eller komma på hur man ska överleva livet.